ROZPOZNANIE KLIENTA

0
393

Pozwala.ona nie tylko lepiej rozpoznać każdego klienta,  dostosować . obsługę . do indywidualnych potrzeb, dostrzec sytuację istniejącą w danym momencie, w sklepie ,czy ma­gazynie,~ ale także ułatwia zapamiętanie rozmieszczenia to­warów, ich cech i właściwości oraz poznanie ogólnej sytuacji na rynku. Proces obserwacji oparty jest na ścisłym ^współ­działaniu zmysłów (wzroku, słuchu, dotyku itp.) z myśleniem i~mową. Obserwować to znaczy świadomie i systematycznie spostrzegać^pewne cechy, właściwości, ’.zjawiska. Ze względu na dostrzegane elementy można, mówić o.obserwacji przed­miotów lub faktów, ’ Nauczyć uczniów obserwacji możemy stosując metody oglądowe, szczególnie pokaz rzeczywistego wykonywania konkretnych czynności, przedmiotów-lub też ilustracji, fotóprzezroczy,’ filmów, schematów’ itp.

Poprzedni artykułPRZEPROWADZANIE POKAZU
Następny artykułRZADKO KIEDY