PEŁNE UJĘCIE

Można zalecić określenie ich jednym lub      dwoma wyrazami   albo też ujęcie ich w-pełne       zdania.  Po kilku prostych     analizach, w   których uczeń ma    wybrać dwie lub trzy cechy, można przejść do wyrabiania umiejęt­ności spostrzegania większej liczby elementów. Przykładem . tego typu ćwiczenia może być- temat Kwalifikacje pracow- V ników handlu. Po zapoznaniu uczniów z cechami osobowości, dobrego . pracownika handlu, nauczyciel może odczytać  wyjątek z „Lalki” B. Prusa, zwracając uwagę na cechy do­datnie i ujemne u Ignacego Rzeckiego, Lisieckiego i Mra- czewskiego. Przed czytaniem uczniowie powinni przygotować arkusz analizy i wykaz nazw omawianych cech. Przeczytanie ’ . tekstu trwa około 7—8 minut.

Witam na mojej stronie! Jestem zwariowanym księgowym, bloga prowadzę jako formę podzielnia się z czytelnikami informacjami z zakresu biznesu i księgowości! Jeśli podoba Ci się moja strona będę wdzięczny za pozostawienie komentarza lub like!