POGADANKA Z UCZNIAMI

Po wstępnej  pogadance może on nawiązać do nowego – tematu lekcji podkreślając, że’ w „wyświetlanych ilustracjach muszą spo­strzec sposób rozplanowania i różnicę w . ustawianiu tych urządzeń. One bowiem decydują o nazwie systemu rozpla- nowania sal sprzedażowych i przelotowości danego punktu ; sprzedaży. Pogadanka z uczniami może mieć charakter wprowadzenia  do nowego zagadnienia, jak również być podsumowaniem szczegółowych  zagadnień omówionych w czasie zajęcia , lub zebranych przez uczniów z różnych źródeł lub wyszuka­nych z podręcznika. Celem pytań będzie wówczas doprowadzenie do syntezy lub wskazanie możliwości wykorzystania’ zdobytej wiedzy do konkretnej działalności lub nowych sytuacji zawodowych.

Witam na mojej stronie! Jestem zwariowanym księgowym, bloga prowadzę jako formę podzielnia się z czytelnikami informacjami z zakresu biznesu i księgowości! Jeśli podoba Ci się moja strona będę wdzięczny za pozostawienie komentarza lub like!