Długi czas projekcji oraz konieczność przeprowadzenia dyskusji na wiele poruszonych tematów. wymaga przeznaczenia na ten cel 2-godzinnej jednostki lekcyjnej. Nauczyciel może też podzielić film na odcinki i zorganizować projekcję : i dyskusję, podczas dwóch odrębnych 45-minutowych jednostek lekcyjnych, np. pierwszą część’wykorzystać w związku z tematem Budowa i rozplanowanie lokalu sklepowego, a drugą część w związku z tematem Organizacja pracy w sklepie. Na- niektóre elementy filmu powinni się powoływać nauczyciele towaroznawstwa (przygotowanie towarów, do przechowania, przechowywanie towarów w zapleczu) oraz nauczyciele reklamy (środki reklamy stosowane w sklepie). Film satyryczno-kukiefkowy Klient nasz pan daje materiał do dy- -skusji na lekcji dotyczącej kultury obsługi nabywców w klasie I. Czas v projekcji (20 min) i zwarta tematyka pozwalają na wykorzystanie filmu ^ podczas 45-minutowej ;jednostki. lekcyjnej.